Virtualna kancelarija
Obezbedite poslovnu adresu za vašu firmu.
Virtualna kancelarija Zašto bi vam trebala usluga virtualne kancelarije?
- Otvarate firmu a nemate stalnu adresu na koju biste mogli istu registrovati?
- Otvarate još jedan ogranak firme a sedište matične firme vam nije u istom gradu?
- Ne želite da se bakćete sa fizičkim prostorom jer svakako radite na terenu ili na daljinu?
Razloga može biti mnogo ali svejedno koji je, postoji rešenje – usluga Virtualne Kancelarije.
- Otvarate firmu a nemate stalnu adresu na koju biste mogli istu registrovati?
- Otvarate još jedan ogranak firme a sedište matične firme vam nije u istom gradu?
- Ne želite da se bakćete sa fizičkim prostorom jer svakako radite na terenu ili na daljinu?
Razloga može biti mnogo ali svejedno koji je, postoji rešenje – usluga Virtualne Kancelarije.
Benefiti korišćenja virtualne kancelarije:
- Ušteda Troškova: Usluge virtualnih kancelarija su ekonomičnije u poređenju sa tradicionalnim kancelarijskim prostorima. Firme ne moraju imati troškove zakupa poslovnog prostora, režija i komunalija kao ni kancelarijskog nameštaja. Ova ušteda troškova može se usmeriti ka osnovnim poslovnim aktivnostima, omogućavajući bolje finansijsko upravljanje i profitabilnost.
- Profesionalni Imidž: Ova usluga takođe omogućavaja firmama poslovnu adresu na odabranoj lokaciji. To može poboljšati imidž i verodostojnost kompanije, posebno za startap kompanije i male firme.
- Fleksibilnost i Mobilnost: Virtualne kancelarije nude neograničenu fleksibilnost. Vlasnici firmi i zaposleni mogu raditi sa bilo kog mesta, bilo da li rade od kuće, zajedničkom radnom prostoru ili tokom putovanja. Ova fleksibilnost omogućava bolji balans između posla i privatnog života, i mogućnost da se iskoristi globalni talenat.
- Prilagodljivost: Virtualne kancelarije su prilagodljiva rešenja. Kako firma raste, lako možete proširiti svoje usluge virtualnih kancelarija dodavanjem dodatnih lokacija, sala za sastanke ili administrativne podrške. Ova prilagodljivost osigurava da vaša firma može da se prilagodi promenljivim potrebama i zahtevima tržišta bez muke oko selidbe ili zakupa dodatnog kancelarijskog prostora.
Virtualna kancelarija uključuje:
Poslovna adresa
Registraciju adrese vaše firme na adresi InspiraHub-a u Subotici
Prijem i obradu pošte
Prijem prispele pošte na adresu firme, kao i skeniranje i slanje obaveštenja i sadržaja pošte putem email-a.
Networking opcije
Mogućnost umrežavanja sa lokalnom poslovnom zajednicom kroz događaje koje organizuje Inspirahub.
Popust na sale za sastanke
Mogućnost korišćenja sala za sastanke po povoljnijoj ceni i laku komunikaciju i organizaciju sastanaka kroz podršku koordinatora Inspirahuba.
Podrška koordinatora
Mogućnost podrške koordinatora Inspirahub-a kroz savete i kontakte.
Štampanje i skeniranje dokumentacije
Mogućnost podrške koordinatora Inspirahuba za skeniranje, štampu i fotokopiranje dokumentacije.