Promocija knjige: „S LinkedIN-om na TI“

Pozivamo vas na predavanje, diskusiju i promociju knjige „S LinkedIN-om na TI“, koja će se održati u sredu, 10. septembra, od 18 časova u prostorijama Inspirahub-a, Vladimira Nazora 7, Subotica.
LinkedIn više nije samo mreža gde tražimo posao ili objavljujemo poslovne vesti – danas je to najveća profesionalna bina na kojoj se grade brendovi, otvaraju poslovne prilike i stvaraju zajednice. Upravo zato je nastala knjiga S LinkedInom na ti, prvi praktični vodič na našem jeziku koji otvara karte i pokazuje kako se ova platforma koristi strateški – bez šablona, bez prazne motivacije, već uz iskustva iz prakse i alate koji zaista donose rezultate.
Promocije knjige su do sada održane u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Pirotu – svuda pred punom salom i publikom koja je želela da čuje više. Subotica je sledeća stanica i prilika da se lokalna zajednica upozna sa autorima uživo, čuje praktične savete i poveže se sa ljudima koji razmišljaju slično kao oni.
Poseban bonus: kao i u drugim gradovima, posetioci će moći da kupe knjigu S LinkedInom na ti po promotivnoj ceni, ekskluzivno na samom događaju.
Ovo nije formalna prezentacija, već razgovor – sa publikom, za publiku. Ako želite da shvatite zašto LinkedIn više nije opcija već preduslov za rast, i kako da vi ili vaša firma na njemu dobijete kredibilitet, poverenje i klijente – ovo je događaj za vas.
O autorima:
Nemanja Živković je strateški GTM partner i konsultant za B2B kompanije u tech, SaaS i tradicionalnim industrijama koje prolaze kroz digitalnu transformaciju. Osnivač je Funky Marketinga i senior partner u funky.enterprises, GTM kolektivu koji gradi sisteme za pozicioniranje, akviziciju i ekspanziju. Radio je sa preko 120 kompanija i 80 startapa na tržištima širom sveta, uključujući Wix, Deloitte, Generali i NIS Gazprom Neft. LinkedIn ga je 2023. proglasio jednim od Top Marketing Voices to Follow i uvrstio među 10 Rising Stars of Marketing. Koautor je knjige S LinkedInom na ti i autor dva podcasta o rastu i implementaciji.
Dejan Pataki je marketinški stručnjak sa više od 20 godina iskustva, danas fokusiran na LinkedIn i personalni brending. Formalno obrazovanje mastera mašinstva ukrstio je sa kreativnom industrijom, pa njegove priče uvek imaju drugačiji ugao. Marketing je sagledavao iz svih perspektiva – od copywritera, preko kreativnog direktora, do vlasnika agencije – što mu daje autoritet da tvrdi da je danas fokus na ličnim pričama. Autor je knjige Roditeljstvo iz ugla jednog tate, tata dvojice sinova, zagovornik celoživotnog učenja i ljubitelj muzike.
Ulaz je besplatan, samo se prijavite preko sledeće forme:
Prijavite se na meetup: