Virtuelni događaji – privremeni Korona trend ili “novo normalno“?
Digitalne tehnologije iz dana u dan menjaju način na koji komuniciramo, radimo i živimo. Nema sumnje da automatizacija, razne onlajn platforme i ostali trendovi vezani za digitalnu tehnologiju danas transformišu skoro svaku industriju. Kako se značajna količina ljudi i preduzeća premešta na virtuelne načine komunikacije, zahvaljujući potpuno novom svetu mogućnosti ali i globalnim stanjem nastalim usled svetske pandemije korona virusa, industrija događaja takođe sledi taj trend, istražujući vrednost onlajn konferencija, seminara, kurseva, predavanja i virtuelnih susreta.
Zamišljeni kao alternativa fizičkim ’’licem u lice’’, virtuelni događaji još su u početnoj fazi. Da li bi virtuelno predavanje, konferencija ili kurs mogao biti dobra investicija za vašu kompaniju, lični brend ili jednostavno vašu karijeru? Na ovo pitanje nema lakog odgovora, jer sve zavisi iz kojeg ugla gledate. Sumirali smo za vas glavne prednosti i nedostatke.
Glavne prednosti:
Ali postoje i neki nedostaci koje treba uzeti u obzir:
Sve u svemu, nije lako okupiti ljude na svom događaju, bez obzira da li govorimo o virtuelnom događaju ili fizičkoj, uživo konferenciji. Učiniti vaš događaj popularnim definitivno je izazov, a konkurencija je žestoka. Kada su u pitanju virtuelni događaji uopšte, industrija se još uvek razvija u pogledu usvajanja i razvoja tehnologije. U nekom trenutku će se nove tehnologije, kao što su veštačka inteligencija i virtuelna stvarnost, verovatno više ’’zaigrati’’ u pokušaju stvaranja još boljeg doživljaja i privlačenja pažnje prisutnih.
Ipak, virtuelni događaji verovatno nisu za svakoga, ali to bi se u budućnosti moglo promeniti razvojem tehnologije i promenom percepcije ljudi. Jedno je sigurno: oni mogu biti sjajna alternativa u sve digitalnijem svetu u kojem svi pokušavaju biti brži, produktivniji i organizovaniji.
Оставите одговор
Жао нам је, да би поставили коментар, морате бити пријављени.