Inbox (0) – to je svima cilj. Šta se dešava kada nam stigne novi mejl? Pročitamo predmet/naziv/naslov mejla i možda prvih par rečenica. Ukoliko, od 34 neotvorene poruke, ovaj mejl nije odmah privukao našu pažnju, ide na čekanje.

Dakle, kada se nalazite na suprotnoj strani, kao pošiljalac, šta možete učiniti da taj mejl bude odmah pročitan?

Naziv vašeg mejla može biti od krucijalnog značaja. Da li će mejl završiti kao pročitan ili kao suvišan u kanti za smeće? Nije lak zadatak izboriti se za to da vaš mejl ne završi u pogrešnom folderu i da se istakne među drugim mejlovima i privuče pažnju ljudi. Evo nekih opštih pravila koje možete da sledite da biste umanjili šansu da vaš mejl završi u kanti za smeće.

  1. Nastupite lično

„Zapamtite da je ime osobe, toj osobi najslađi i najvažniji zvuk na bilo kom jeziku.“

– Dale Carnegie

Uključivanje imena primaoca ili naziva kompanije skoro sigurno pomaže. Verovatnoća da će takav mejl biti otvoren sa ovom taktikom skače za 22%, ali samo ukoliko se to radi na pravi način. Imena ne treba postavljati nasumično, u bilo koju rečenicu mejla, samo radi prezentacije tog imena, već je to najbolje učiniti na samom početku mejla.

  1. Neka bude što  jednostavnije

Naziv bi trebao biti kratak. Ljudi skeniraju primljene mejlove i otvore samo ono što im privuče pažnju. Ta dugačka, pametna konstatacjia u predmetu mejla može biti previše teška za ’’dešifrovanje’’ u tom trenutku. Inače, 66% ljudi ne proverava mejl preko računara, već to čini preko svojih mobilnih uređaja, što dužinu naziva čini još važnijom. Shodno tome, pokušajte da se uklopite u maksimum 50 slova.

  1. Pravite promene

Nemojte se bojati promeniti naziv mejla s’ vremena na vreme, kako bi videli šta najbolje donosi rezultate. Isti, ustaljen naziv može izgubiti sjaj nakon nekog vremena. Promenite ga, ali obavezno vodite beleške i pratite rezultate kako su pojedini naslovi uticali na uspeh vašeg mejla.

  1. Umanjite prekomernu upotrebu promotivne taktike

Niko ne želi da vidi naslove koji dosadno nude neki proizvod. Kao potrošači, zaista želimo da nam se predstave informacije koje nam omogućavaju da sami dođemo do zaključka da nam nešto treba. Definitivno se trudite što manje koristiti velika slova i uzvičnike.

  1. Poziv na akciju

Poziv na akciju (CTA) je obično strukturiran u korist ciljane publike i sadrži osećaj hitnosti – upravo ta kombinacija izaziva akciju. Objasnite im i recite tačno šta želite da rade. Vaš CTA predmet mejla treba da se pridržava gore navedenih pravila i da bude direktno vezan za sadržaj vaše poruke.

Rado bismo čuli i vaše mišljenje na ovu temu. Kakve naslove volite da vidite u svom inboxu, a kakvih se užasavate? Imate li primera nekih taktika koje ste uspešno primenili u praksi? Pišite nam u komentarima.