Ovog četvrtka, 2. februara, od 18h, vas pozivamo da nam se pridružite na case study jedne poznate kampanje firme Polovni automobili.

Zašto i kako je realizovalana provokativna kampanja „Jedini sajt za odrasle / 18+ godina sa vama“?
Koje su taktike online promocije korisitli? Kakvi su bili rezultati?

Kampanja 18+, realizovana u 2022. godini, pokupila je par nacionalnih i jedno međunarodno priznanje:

  • Najbolja Brand awareness integrisana kampanja na Kaktus festivalu
  • Regionalno priznanje Somoborac u kategoriji Digital Mix
  • Srebrno priznanje za online marketing kampanju na UEPS-u
  • Srebrno priznanje za integrisanu kampanju /maloprodaja trgovina i usluge/ na UEPS-u
  • Bronzano piznanje za OOH kampanju na UEPS-u

Predavanje je namenjeno marketingašima i onima koji žele da to postanu,  kreativcima i svima kojima ovaj study case može biti koristan i interesantan.

O predavaču

Nakon srednje građevinske škole, završava finansije na Ekonomskom fakultetu u Subotici. Marketing je kaže zavoleo usputno, kroz različite projekte i rad na sajtu Polovni automobili. U Inspira grupi je svoje prve korake započeo pre 4 godine na polju Product marketinga. Sada radi kao Specijalista za digitalni marketing, bavi se kreiranjem i optimizacijama digitalnih kampanja (sajt, Facebook, Instagram, Google i Youtube platforme) sa fokusom na online akvizicije korisnika za različite potrebe biznisa.

Prijave

Predavanje je zakazano za četvrtak, 2. februara, od 18h, na adresi Korzo 1, drugi sprat. Prisustvo je besplatno, ali je neophodna prijava putem ove forme.