Tokom obuke ćete naučiti šta je digitalni marketing, koje strategije, faze i alate digitalci koriste u realnim projektima, zašto je važno merenje, šta se meri i na koji način.
Format obuke: 4 radionice po 4 sata
Mesto održavanja: Subotica
Prve dve radionice
Marketing i digitalni marketing
- Marketing – definicija, tradicionalni vs digitalni, brand vs product, b2b vs b2c
- Digitalni marketing – inbound vs outbound marketing, strategije vs taktike, marketing plan, levak po fazama, persone, istraživanja, segmentacija i pozicioniranje
- Content marketing – strategija, blogovanje, video, WordPress
- Storytelling vs copywriting – izrada landing stranica koje prodaju
- Marketing na društvenim mrežama – Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube
- Email marketing – pisanje maila, formiranje baze, automatizacije, newsletteri, Active Campaign
Predavač: Bojan Stanković, produkt marketing specijalista, Infostud
Druge dve radionice:
Važnost merenja i praćenja rezultata
- Google Analytics
- Osnovni pojmovi, šta je web analitika
- Publika – Informacije o posetiocima sajta/aplikacije
- Akvizicija – Odakle su posetioci došli
- Ponašanje – Šta su posetioci radili u toku svoje posete
- Ciljevi, konverzije, Ecommerce
- Tagovanje kampanja
- Search Engine Marketing
- Search Engine Optimisation
- Šta je optimizacija sajta za pretraživače i zašto je to važno
- Tehnički SEO – brzina sajta, optimizacija za telefone
- On-site SEO – meta tagovi, schema, URL struktura, sadržaj
- Off-site SEO – inbound linkovi
- Google Ads
- Osnovni pojmovi (CPC, CTR itd.)
- Search kampanje
- Display kampanje
- Video kampanje – youtube
- App kampanje
- Shopping kampanje
- Remarketing – dinamički i statički
- Marketing na društvenim mrežama – 2. deo
- Tipovi kampanja na Facebooku i Instagramu
- Vrste metrika
- Pixel, konverzije
Predavač: Nemanja Cvijin, osnivač, PPC & SEO specialista, 4Pro Digital
Pričamo o primerima i projektima iz Infostud prakse, uz detaljnu analizu svih faza projekata. Tokom obuke zadaci će se rešavati u manjim grupama, a biće i domaćeg 🙂
Obuka počnije u poslednjoj nedelji novembra i traje tokom prve polovine decembra. U zavisnosti od strukture prijavljenih dogovaramo konkretne datume i mesto. Obuka je besplatna, ali broj mesta je ograničen. Polaznike ćemo birati na osnovu prijave, zato bi bilo dobro da se oko nje potrudite 🙂
Obavezno je da prijava sadrži:
- Biografiju polaznika
- Motivaciono pismo – zašto želim karijeru u digitalnom marketingu?
- I odgovor na pitanje (a nije trik :)): Koja marketinška kampanja mi je u poslednje vreme privukla pažnju i zašto?
Prijave za obuku su do 20. novembra, na imejl anja.balazevic@infostud.com
Za sva pitanja i dodatne informacije, pište na anja.balazevic@infostud.com