Tokom obuke ćete naučiti šta je digitalni marketing, koje strategije, faze i alate digitalci koriste u realnim projektima, zašto je važno merenje, šta se meri i na koji način.

Format obuke: 4 radionice po 4 sata

Mesto održavanja: Subotica 

Prve dve radionice

Marketing i digitalni marketing

  • Marketing – definicija, tradicionalni vs digitalni, brand vs product, b2b vs b2c
  • Digitalni marketing – inbound vs outbound marketing, strategije vs taktike, marketing plan, levak po fazama, persone, istraživanja, segmentacija i pozicioniranje
  • Content marketing – strategija, blogovanje, video, WordPress
  • Storytelling vs copywriting – izrada landing stranica koje prodaju
  • Marketing na društvenim mrežama – Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube
  • Email marketing – pisanje maila, formiranje baze, automatizacije, newsletteri,  Active Campaign

Predavač: Bojan Stanković, produkt marketing specijalista, Infostud

Druge dve radionice:

Važnost merenja i praćenja rezultata

  • Google Analytics
    • Osnovni pojmovi, šta je web analitika
    • Publika – Informacije o posetiocima sajta/aplikacije
    • Akvizicija – Odakle su posetioci došli
    • Ponašanje – Šta su posetioci radili u toku svoje posete
    • Ciljevi, konverzije, Ecommerce
    • Tagovanje kampanja
  • Search Engine Marketing
  • Search Engine Optimisation
    • Šta je optimizacija sajta za pretraživače i zašto je to važno     
    • Tehnički SEO – brzina sajta, optimizacija za telefone
    • On-site SEO – meta tagovi, schema, URL struktura, sadržaj
    • Off-site SEO – inbound linkovi
  • Google Ads
    • Osnovni pojmovi (CPC, CTR itd.)
    • Search kampanje
    • Display kampanje
    • Video kampanje – youtube
    • App kampanje
    • Shopping kampanje
    • Remarketing – dinamički i statički
  • Marketing na društvenim mrežama – 2. deo
    • Tipovi kampanja na Facebooku i Instagramu
    • Vrste metrika
    • Pixel, konverzije

Predavač: Nemanja Cvijin, osnivač, PPC & SEO specialista, 4Pro Digital

Pričamo o primerima i projektima iz Infostud prakse, uz detaljnu analizu svih faza projekata. Tokom obuke zadaci će se rešavati u manjim grupama, a biće i domaćeg 🙂

Obuka počnije u poslednjoj nedelji novembra i traje tokom prve polovine decembra. U zavisnosti od strukture prijavljenih dogovaramo konkretne datume i mesto. Obuka je besplatna, ali broj mesta je ograničen. Polaznike ćemo birati na osnovu prijave, zato bi bilo dobro da se oko nje potrudite 🙂

Obavezno je da prijava sadrži:

  • Biografiju polaznika
  • Motivaciono pismo – zašto želim karijeru u digitalnom marketingu?
  • I odgovor na pitanje (a nije trik :)): Koja marketinška kampanja mi je u poslednje vreme privukla pažnju i zašto?

Prijave za obuku su do 20. novembra, na imejl anja.balazevic@infostud.com

Za sva pitanja i dodatne informacije, pište na anja.balazevic@infostud.com